Overslaan naar inhoud

FAQ Onderwerp: Verzenden

Zijn wij iets vergeten, verkeerde artikel ontvangen of is het artikel beschadigd?

Wij doen er alles aan om de bestelling in goede orde bij zijn bestemming af te leveren. Helaas gebeurt het weleens dat er bij transport of bij de productie schade is ontstaan. Is dit bij jou het geval? Stuur ons dan een email met jouw bestelnummer en een foto van de beschadiging. Dan kan een […]

Meer lezen

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, zodra jouw bestelling is verzonden, ontvang je een trackingnummer via e-mail waarmee je jouw pakket kunt volgen.

Meer lezen

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

De meeste producten zijn te groot voor een standaard verzending via de bekende postorder bedrijven. Daarom verzenden wij jouw bestelling via een gespecialiseerd bedrijf dat zo snel mogelijk en met grote zorg jouw bestelling levert.

Meer lezen

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen boven €100,- worden gratis verzonden binnen Nederland en België. Voor bestellingen onder €100,- rekenen wij €6,95 verzendkosten voor DHL bestellingen en €19,95 voor XXL Pakketen. Voor verzendingen buiten Nederland en België kun je contact opnemen met onze klantenservice ([email protected]) voor een op maat gemaakte offerte.

Meer lezen

Kan ik mijn levermoment bepalen?

Voordelig Design Sanitair werkt nauw samen diverse transportbedrijven. Hierdoor is het mogelijk voor jou om te bepalen wanneer je de bestelling wilt ontvangen. Ons transportbedrijf levert tussen dinsdag en zaterdag. Op maandag en zondag wordt er niet geleverd. Wil je graag op een bepaalde dag geleverd krijgen? Plaats dan een opmerking met jouw gewenste dag […]

Meer lezen

Hoe lang duurt de levering?

De levertijd varieert per product en staat vermeld op de productpagina. Over het algemeen worden producten welke op werkdagen voor 15:00 uur besteld worden de volgende dag geleverd. De voorraadmelding staat per product aangegeven op de productpagina, winkelmand overzicht en afrekenpagina.

Meer lezen