FAQ Onderwerp: Bestellen
Ik heb een pre-order product besteld, wat nu?
Het komt weleens voor dat een product uitverkocht is maar onderweg is naar het magazijn. Dan zetten wij de desbetreffende producten online als pre-order producten. Zodra je een pre-order product besteld hebt plaats je als het ware een reservering voor het desbetreffende product. De verwachte levertijd staat aangegeven op de website bij het desbetreffende product. […]
Kan ik mijn bestelde producten tijdelijk opslaan bij Voordelig Design Sanitair?
Dat is zeker mogelijk! Wij begrijpen het goed dat bij een verbouwing of verhuizing ruimte kostbaar is. Tot 12 maanden na aankoop slaan wij jouw aangekochte producten volledig gratis op in ons magazijn. Wil je gebruiken maken van de tijdelijke opslag? Plaats dan in de bestelnotitie jouw gewenste levermoment. De bestelnotities kan je vinden in […]
Het juiste product vinden
Om het product te vinden waar je naar op zoek bent kun je het product zoeken in het hoofdmenu. Je hebt bij de meeste menuknoppen de mogelijkheid om een submenu te selecteren. Hierna kan je op de productpagina filteren op jouw wensen.
Hoe plaats ik een bestelling?
Het plaatsen van een bestelling is eenvoudig: Blader door ons assortiment en voeg de gewenste producten toe aan jouw winkelwagen. Klik op het winkelwagenpictogram rechtsboven en controleer jouw bestelling. Klik op ‘Afrekenen’ en volg de instructies om je gegevens in te vullen en de betaling af te ronden.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Ja, je kunt jouw bestelling wijzigen of annuleren zolang deze nog niet is verzonden. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via [email protected] of bel ons op telefoonnumer +31 (0) 297 22 82 20.