Overslaan naar inhoud

Archieven: Faqs

Ik heb een bouwdepot, wat nu?

Heb je een bouwdepot? Dan kan je het beste het volgende doen. Kies tijdens het bestellen voor de optie “bank overboeking”. Je ontvangt dan de factuur met het totaalbedrag. Deze kan je vervolgens bij de bank indienen.

Meer lezen

Zijn mijn gegevens veilig?

Ja, wij verzamelen jouw gegevens voor het verwerken van jouw bestelling en zorgen ervoor dat deze gegevens ook alleen bij ons blijven. Wij delen jouw accountgegevens dus niet met derden.

Meer lezen

Waarvoor een eigen account?

Het voordeel van jouw eigen account bij Voordelig Design Sanitair is dat je de bestelling(en) die je plaatst makkelijk terug kunt vinden. Zeker als je in de toekomst nog een bestelling wilt plaatsen is het aan te raden om een account aan te maken.

Meer lezen

Hoe blijf ik op de hoogte van aanbiedingen en nieuwtjes?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief onderaan onze homepage. Je ontvangt dan regelmatig updates over nieuwe producten, exclusieve aanbiedingen en inspiratie voor jouw badkamer.

Meer lezen

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Wij streven ernaar om al onze klanten tevreden te stellen. Mocht je een klacht hebben, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via e-mail of telefoon. Wij zullen ons best doen om jouw probleem naar tevredenheid op te lossen.

Meer lezen

Hoe kan ik de klantenservice bereiken?

Onze klantenservice is bereikbaar via e-mail op [email protected] en telefonisch op +31 (0) 297 22 82 20 van maandag tot en met vrijdag tussen 10:00 en 17:00 uur.

Meer lezen

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen boven €100,- worden gratis verzonden binnen Nederland en België. Voor bestellingen onder €100,- rekenen wij €6,95 verzendkosten voor DHL bestellingen en €19,95 voor XXL Pakketen. Voor verzendingen buiten Nederland en België kun je contact opnemen met onze klantenservice ([email protected]) voor een op maat gemaakte offerte.

Meer lezen

Kan ik mijn levermoment bepalen?

Voordelig Design Sanitair werkt nauw samen diverse transportbedrijven. Hierdoor is het mogelijk voor jou om te bepalen wanneer je de bestelling wilt ontvangen. Ons transportbedrijf levert tussen dinsdag en zaterdag. Op maandag en zondag wordt er niet geleverd. Wil je graag op een bepaalde dag geleverd krijgen? Plaats dan een opmerking met jouw gewenste dag […]

Meer lezen

Wanneer word ik terugbetaald?

Bij Voordelig Design Sanitair verwerken wij de retourzending elke vrijdag (m.u.v. feestdagen). Zodra de retourzending verwerkt is betalen wij binnen 10 werkdagen terug. De door jou gekozen betaalmethode bepaalt de snelheid dat het geld op jouw rekening staat. Heb je na 7 werkdagen nog niks ontvangen op jouw rekening? Neem dan contact op met onze […]

Meer lezen

Hoe lang duurt de levering?

De levertijd varieert per product en staat vermeld op de productpagina. Over het algemeen worden producten welke op werkdagen voor 15:00 uur besteld worden de volgende dag geleverd. De voorraadmelding staat per product aangegeven op de productpagina, winkelmand overzicht en afrekenpagina.

Meer lezen

Kan ik jullie mailen?

Je kunt ons 24/7 een mail sturen. Wij doen ons best om deze (tijdens onze openingtijden) dezelfde dag nog te beantwoorden. [email protected]

Meer lezen

Privacyverklaring

Wij hechten, net als jij, waarde aan privacy. Je leest er alles over in onze privacyverklaring.

Meer lezen

Algemene voorwaarden

Op al onze bestellingen zijn de algemene voorwaarden van toepassing. Lees hier meer over onze algemene voorwaarden.

Meer lezen

Hebben jullie een fysieke winkel?

Op dit moment zijn wij uitsluitend online actief. Dit stelt ons in staat om de kosten laag te houden en de besparingen door te geven aan onze klanten.

Meer lezen

Zijn de producten op voorraad?

Wij proberen onze voorraadniveaus zo actueel mogelijk te houden. De beschikbaarheid van een product wordt aangegeven op de productpagina. Als een product niet op voorraad is, staat dit bij het product  vermeld en kan je deze als pre-order product bestellen.

Meer lezen

Bieden jullie garantie op jullie producten?

Ja, op al onze producten bieden wij 5 jaar garantie.

Meer lezen

Hoe kan ik mijn product retourneren?

Om voor een retour in aanmerking te komen, moet je je retour eerst aanmelden. Dit kan via onze retouren pagina, door hier te klikken.

Meer lezen

Moet ik betalen voor het retourneren van mijn bestelling?

Binnen Nederland zijn de retourkosten gratis. Voor internationale retourzendingen zijn de kosten voor rekening van de klant.

Meer lezen

Wat is jullie retourbeleid?

Je hebt het recht om jouw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Het product moet ongebruikt en in de originele verpakking zijn. Wenst u de product of een bestelling te retourneren? Dit kan via onze retouren pagina, door hier te klikken.

Meer lezen

Zijn wij iets vergeten, verkeerde artikel ontvangen of is het artikel beschadigd?

Wij doen er alles aan om de bestelling in goede orde bij zijn bestemming af te leveren. Helaas gebeurt het weleens dat er bij transport of bij de productie schade is ontstaan. Is dit bij jou het geval? Stuur ons dan een email met jouw bestelnummer en een foto van de beschadiging. Dan kan een […]

Meer lezen

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, zodra jouw bestelling is verzonden, ontvang je een trackingnummer via e-mail waarmee je jouw pakket kunt volgen.

Meer lezen

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

De meeste producten zijn te groot voor een standaard verzending via de bekende postorder bedrijven. Daarom verzenden wij jouw bestelling via een gespecialiseerd bedrijf dat zo snel mogelijk en met grote zorg jouw bestelling levert.

Meer lezen

Bieden jullie installatie services aan?

Op dit moment bieden wij geen installatie services aan.

Meer lezen

Hoe weet ik of een product past in mijn badkamer?

Elke productpagina bevat gedetailleerde afmetingen en installatie-instructies. Mocht je twijfelen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice voor advies.

Meer lezen